مونسان در حاشیه جلسه هیات دولت:

تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری كشور كمك می نماید

تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری كشور كمك می نماید

فقط سفر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی كشور با اشاره به اینكه تعطیلی زمستانی مدارس به توسعه گردشگری كمك می نماید، اظهار داشت: ما با این طرح موافقیم و برای اجرای آن با سایر سازمان ها همراهی می نماییم.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، مونسان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح پیشنهادی تعطیلی یك ماهه مدارس در فصل زمستان، اظهار نمود: این مورد به توسعه گردشگری كمك می نماید. این طرح پیش از این هم مطرح شده بود اما دستگاه ها با هم اختلاف داشتند اما این دفعه هم سازمان محیط زیست موافق است، هم آموزش و پرورش و ما هم در سازمان گردشگری بسیار موافق این طرح هستیم.

وی اضافه كرد: مناطق جنوبی كشور جاذبه های خوبی برای گردشگری در فصل زمستان هستند كه اگر تعطیلات 20 روزه تا یك ماهه مدارس اتفاق بیفتد به توسعه گردشگری در این مناطق كمك خوبی می كند. ما هم با این طرح موافقیم و با سایر دستگاه ها برای اجرا این طرح همراهی خواهیم كرد.

مونسان درباره اقدامات اخیر سازمان گردشگری تصریح كرد: طرح جامع گردشگری هر استان را بزودی ابلاغ می نماییم تا بر مبنای آن استان ها برای توسعه گردشگری برنامه ریزی كنند. همینطور پرتال جامع گردشگری در حال آماده شدن است تا مرجعی برای اطلاع رسانی به مردم و معرفی ظرفیت های گردشگری كشور باشد.

رییس سازمان گردشگری در انتها اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری تهران هم در ایام سوم تا ششم بهمن با حضور تعداد زیادی از شركت های داخلی و خارجی برگزار می گردد.




1396/10/21
20:06:53
5.0 / 5
4483
تگهای خبر: گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری