رییس كمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران:

بوستان های تهران هنوز باز نشده است

بوستان های تهران هنوز باز نشده است

فقط سفر: رئیس كمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت كسب تكلیف از ستاد كرونا برای بازگشایی بوستان ها و ضرورت تدوین پروتكلی خاص دراین زمینه تاكید نمود.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، زهرا صدر اعظم نوری بامداد امروز پس از استماع گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در مورد اقدامات انجام شده در مورد كنترل شیوع ویروس كرونا در تهران ضمن تشكر از همه سازمان های معاونت خدمات شهری اظهار داشت: همه بدانند كه شهرداری تهران از همان روز اول در بحث مقابله با شیوع ویروس كرونا در صف اول قرار داشت.
وی با بیان این كه در مورد بوستان ها و بازگشایی آنها هنوز پروتكل یا دستور العملی اعلام نشده است، اشاره كرد: هیچ ستاد یا فردی دستور بازگشایی مجدد بوستان های تهران را نداده و این مساله قطعی نیست، اما از معاون خدمات شهری می خواهیم كه در مورد این مساله و ابهامات به وجود آمده پیگیر باشند و از ستاد مقابله با كرونا سوال بپرسند.
صدراعظم نوری اضافه كرد: اگر قرار باشد بوستان های پایتخت بازگشایی شود باید شرایطی فراهم گردد كه حتما دستورالعمل های لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها ایجاد شود تا مانع از شیوع ویروس كرونا شویم.
به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، همین طور شهربانو امانی - عضو كمیسیون حمل و نقل با بیان این كه كارگران و پرسنل شهرداری، سرمایه های انسانی هستند، اظهار داشت: غربالگری باید از افرادی شروع شود كه در خط مقدم قرار دارند و من سوال دارم كه آیا محافظت های لازم از این افراد می شود یا نه؟
وی با بیان این كه گروه های مردمی در مساجد و غیره مبادرت به پشتیبانی از كادر پزشكی می كنند، اظهار داشت: این گروه ها با گرفتن آب میوه، دوخت ماسك و غیره از كادر پزشكی حمایت می كنند و از آن جای كه شهرداری تهران در بعضی از این گروه ها مشاركت دارد، لازم است كه تهمیداتی خاص بیندشید تا مبادا در این مراكز نیز كرونا شیوع پیدا كند.




منبع:

1399/01/24
15:08:52
5.0 / 5
2906
تگهای خبر: پایتخت , حمل و نقل , خدمات , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری