سفارش های آخرسالی شهردار تهران به پایتخت نشینان

سفارش های آخرسالی شهردار تهران به پایتخت نشینان

به گزارش فقط سفر شهردار تهران از همشهریان خواست ضمن عدم رفتن به بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال، از تجمع در مراسم چهارشنبه سوری هم پرهیز كنند.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، پیروز حناچی با انتشار یك پیام ویدیویی خطاب به شهروندان تهران اظهار داشت: این روزها، روزهای متفاوتی را در كنار یكدیگر تجربه می نماییم اما باید زنجیره تكثر بیماری كرونا را قطع نماییم.
وی با اشاره به اینكه سفارش متخصصان این است كه مردم با استقرار در منازل خود می توانند كمك كننده باشند، اضافه كرد: می توانیم از روزهای آخر سال ۹۸ كه سال پرحادثه ای بود، به سلامت عبور نماییم.
حناچی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف برای چهارشنبه سوری اظهار داشت: یكی از سنت های شب عید كه سالهاست آنرا انجام می دادیم اما سال جاری نباید انجام دهیم، مراسم چهارشنبه سوری است چونكه اجتماع مردم به قطع زنجیره بیماری كرونا كمك نمی كند.
شهرداری تهران با اشاره به سنت زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال هم اظهار داشت: معمولا هموطنان در آخرین شب جمعه سال با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره افراد فوت شده به زیارت قبور آنها می روند اما سال جاری شرایط متفاوت می باشد و ما باید تلاش نماییم زنجیره های تولید و تكثیر كرونا را قطع نماییم بنابراین از شهروندان می خواهیم در خانه به قرائت فاتحه و قرآن بپردازند.
وی ضمن تشكر از تمامی پرسنل شهرداری همچون آتش نشانان، كارگران پسماند، پرسنل بهشت زهرا(س)، رانندگان حمل و نقل عمومی و... خطاب به شهروندان تهرانی اظهار داشت: عاجزانه از مردم درخواست می شود به پیام های بهداشتی وزارت بهداشت كه برپایه پروتكل های جهانی تدوین شده، توجه نمایند.



1398/12/22
14:59:03
5.0 / 5
3554
تگهای خبر: پایتخت , حمل و نقل , زیارت , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری