توقف پروازهای امارات به ایران

توقف پروازهای امارات به ایران

فقط سفر: امارات متحده عربی در واكنش به مشاهده موارد جدید مبتلاشدن به ویروس كرونا، تمامی پروازهای خود از مبدا و به مقصد ایران را به مدت حداقل یك هفته تعلیق كرد.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، این تعلیق طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی انجام می گیرد و برمبنای آن، پروازهای مسافری و باری شركتهای هواپیمایی امارات و فلای دوبی كه از دوبی خدمات دهی می كنند و ایر عربیا كه از شارجه پرواز دارد و شركتهای هواپیمایی ایرانی متوقف می شود.

سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی اعلام نموده كه تمامی پروازهای مسافری و باری از مبدا و به مقصد ایران به مدت یك هفته به حال تعلیق درمی آید و مدت توقف پروازها ممكنست تمدید شود.

دوبی كه یكی از پررفت و آمدترین فرودگاههای جهان است، هاب ترانزیتی مهمی برای مسافران از مبدا و به مقصد ایران بشمار می رود و امارات یكی از بزرگترین شركتهای هواپیمایی جهان است.

در امارات هم از ۲۸ ژانویه ۱۳ مورد مبتلاشدن به ویروس كرونا گزارش شده كه دو نفر آنها ایرانی بودند.

بر اساس گزارش رویترز، بحرین كه دومین مورد آلودگی به ویروس كرونا را گزارش كرد، اعلام نمود تمامی پروازهای دوبی را تا اطلاع ثانوی متوقف می كند.
همچنین در خبر جداگانه دیگری كه رویترز منتشر كرد، شركت مرافی كه اپراتور بندر خصب عمان است، در حساب توییتری خود اعلام نمود بندر خصب واردات و صادرات كالا از مبدا و به مقصد ایران را از ۲۶ فوریه به سبب شیوع ویروس كرونای جدید متوقف می كند.





منبع:

1398/12/06
15:57:37
5.0 / 5
4054
تگهای خبر: خدمات , مسافر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری