شهرداری قم آماده خدمت رسانی به مردم در شرایط حساس فعلی است

شهرداری قم آماده خدمت رسانی به مردم در شرایط حساس فعلی است

فقط سفر: ایسنا/قم شهرداری قم از تمهیدات شهرداری بمنظور مقابله با شرایط حساس و شیوع بیماری كرونا خبرداد.


سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری قم آماده مدیریت بحران ناشی از شیوع بیماری كرونا است. تمامی ظرفیت و توان مدیریت شهری برای این منظور به حالت آماده باش در آمده و تمهیدات لازم در حوزه های مختلف اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: آموزش كاركنان شهرداری قم همچون كارگران فضای سبز، خدمات شهری و پاكبانان شهر قم درباب پیش گیری از شیوع بیماری های واگیردار همچون اقدامات این نهاد بوده است. لوازم بهداشتی مورد نیاز همچون ماسك و دستكش به تعداد كافی تهیه و بوسیله مناطق و نواحی شهرداری قم در اختیار كارگران و پاكبانان قرار گرفته است.
سقائیان نژاد در ادامه همكاری و تعامل با نهادهای استانی همچون دانشگاه علوم پزشكی، اداره كل مدیریت بحران و اداره كل پدافند غیرعامل را از دیگر اقدامات شهرداری قم دراین زمینه دانست و افزود: در صورت نیاز تمامی امكانات شهرداری قم در مجموعه ستاد، سازمان های تابعه و مناطق هشتگانه با آمادگی كامل در اختیار مجموعه استان قرار خواهد گرفت.
وی ارائه آموزش های شهروندی با استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی و اقدامات فرهنگی را از دیگر اقدامات شهرداری قم عنوان نمود و اظهار داشت: ظرفیت های مختلف تبلیغات شهری با همكاری دانشگاه علوم پزشكی به این مهم اختصاص یافته است و ویژه برنامه های فرهنگی نیز برای آشنایی و شناخت شهروندان از ویروس كرونا در دست اجراست.
شهردار قم با تاكید بر ضرورت ادامه كارهای اجرایی، عمرانی و خدماتی شهرداری قم در حوزه های مختلف، اضافه كرد: روند اجرای پروژه های شهری و عمرانی در سطح شهر گرفتار بی نظمی نخواهد شد و این پروژه ها طبق برنامه ی زمان بندی اجرا خواهند شد و همین طور كارهای خدمات شهری نیز طبق روال گذشته و با تاكید ویژه بر رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی صورت خواهد گرفت.
سقائیان نژاد با بیان آمادگی كامل ناوگان حمل و نقل عمومی را برای خدمت رسانی به شهروندان و سرویس دهی در سطح شهر، بیان داشت: پاكسازی، شستشو و ضدعفونی ناوگان اتوبوس رانی به صورت مستمر انجام می گیرد و تمهیدات لازم برای آموزش رانندگان تاكسی و رعایت نكات بهداشتی در این ناوگان نیز توسط سازمان تاكسیرانی انجام گرفته است.
او در آخر اعلام نمود: شهرداری قم تا اتمام شرایط ویژه و حساس كنونی درباب شیوع بیماری كرونا، ضمن آماده باش كامل، با تمام توان و ظرفیت در خدمت شهروندان بوده و همكاریهای لازم را با نهادها و دستگاه های اجرایی در این خصوص خواهد داشت.




منبع:

1398/12/05
21:48:39
5.0 / 5
3728
تگهای خبر: آموزش , تبلیغات , حمل و نقل , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری