معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران خبر داد

بهسازی آسفالت ۹۷ مدرسه شمال شرق تهران

بهسازی آسفالت ۹۷ مدرسه شمال شرق تهران

فقط سفر: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از بهسازی و مناسب سازی آسفالت ۹۷ مدرسه در قالب طرح «مهر حسینی» اطلاع داد.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا میكائیل علیپور با اشاره به فعالیت های عمرانی و تجهیزاتی همزمان با بازگشایی مدارس اظهاركرد: طرح پشتیبانی از مدارس با عنوان طرح «مهرحسینی» با هدف تعامل و هم افزایی چندجانبه در امور مدارس و بهسازی و مرمت معابر اطراف و داخل مدارس با پخش ۳۲۰ تن آسفالت در ۹۷ مدرسه منطقه به آخر رسید.

وی به بیان اینكه فعالیت های عمرانی در محدوده مدارس اجرایی شده است، اظهار داشت: عملیات ترمیم و مرمت و بهسازی آسفالت داخل و معابر منتهی به مدارس با پخش ۳۲۰ تن آسفالت، مرمت چاله ها با رویكرد مینیاتوری، همسطح سازی و صداگیری دریچه های فلزی، ساماندهی پیادهروها و مرمت نقاط صدمه دیده در این طرح اجرایی شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ در ادامه از توقف عملیات حفاری از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، علیپور در انتها به لكه گیری هندسی آسفالت در نواحی نه گانه اشاره نمود و اظهار داشت: با عنایت به شروع فصل جدید و رفاه حال شهروندان و بهسازی معابر سواره رو و پیاده رو با پخش ۵۵ تن آسفالت، لكه گیری هندسی شد.




1397/07/15
23:22:49
5.0 / 5
4291
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری