تشكیل پرونده قضایی برای چند مدیر شهرداری كرج

تشكیل پرونده قضایی برای چند مدیر شهرداری كرج

فقط سفر: مدیركل محیط زیست البرز از تشكیل پرونده قضایی برای پنج مدیر سهل انگار شهرداری در مبحث دپوی زباله اطلاع داد.


فردین حكیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار نمود: در برنامه پنجم توسعه، تكالیف متعددی در مورد مدیریت پسماند به شهرداری ها محول شده اما این دستگاه ها تابحال به وظایف خود در این حوزه به خوبی عمل نكرده اند، همین امر سبب شده در محیط های شهری شاهد بی توجهی و تخلفات گسترده از جانب شهرداران مناطق كرج و برخی شهرداران دیگر شهرهای استان در موضوعات در رابطه با ساماندهی پسماند همچون ساماندهی مراكز موقت دپوی زباله باشیم.
وی افزود: متأسفانه گاه و بیگاه شاهد انتشار اخباری در خصوص آتش سوزی مراكز دپوی موقت زباله و ضایعات آتش زا در حوزه شهری هستیم كه این امر سبب نارضایتی مردم شده است.
حكیمی اضافه كرد: با وجود پیگیری ها و مكاتبات مختلف با شهرداری های مناطق برای رفع معضلات زیست محیطی مراكز تفكیك و دپوی موقت پسماندها، متأسفانه در اعلام پاسخ به مكاتبات امتناع نموده و اراده ای برای ساماندهی این وضعیت نداشته اند.
مدیر كل محیط زیست البرز اظهار داشت: بنابراین چاره ای جز پیگیری قضایی از جانب محیط زیست استان در این خصوص باقی نمانده است. تابحال برای مدیران پنج منطقه از شهرداری كرج در این خصوص پرونده قضایی تشكیل شده و تا حصول نتیجه لازم پیگیری ادامه خواهد داشت. امید است برخورد قهری و قانونی با مدیرانی كه نسبت به حقوق شهروندان در بحث پسماند بی توجه هستند، نتیجه بخش باشد.



1397/06/31
13:39:46
5.0 / 5
4355
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری