ازسرگیری عملیات اجرایی احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و پل های تقاطع ثامن

ازسرگیری عملیات اجرایی احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و پل های تقاطع ثامن

فقط سفر: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار داشت: فرآیند تملك و آزادسازی املاك معارض پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، شهریورماه سال جاری از سرگرفته می گردد.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، مهندس ایرج معزی كه در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار سخن می گفت، ضمن اعلام این خبر اضافه كرد: گشایش ترافیكی این بزرگراه ۵ كیلومتری كه از بخش شرقی بزرگراه آزادگان شروع شده و بعد از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا (ع) منتهی می شود، تاثیر بسزایی در كاهش بار ترافیك میدان بسیج، بزرگراه بسیج و بخش شرقی بزرگراه آزادگان خواهد داشت و از این رو یكی از پروژه های اولویت دار معاونت فنی و عمرانی به شمار می آید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به نشست مشترك خود با مهندس وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ و دست اندركاران اجرایی پروژه به منظور بررسی الزامات بهره برداری از بزرگراه شهید نجفی رستگار، از كوشش برای تسریع روند رفع معارضات ملكی و تاسیساتی این پروژه اطلاع داد و اظهار داشت: بهره برداری از پل تقاطع خیابان شهید مزینانی كه تاثیر قابل ملاحظه ای در بهبود دسترسی شهروندان ساكن در محلات جنوب بزرگراه خواهد داشت، از دیگر الزاماتی است كه باید قبل از بهره برداری از مسیر اصلی به سرانجام برسد.

بنابر اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، یكی از مصوبات این نشست، اولویت بندی روند تكمیل مقاطع مختلف اجرایی پروژه شامل مسیرهای كندرو، مسیرهای تندرو و تقاطع های غیرهمسطح بود.
پیش از این بازدید هم پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی مورد پیمایش قرار گرفت و روند تكمیل این پروژه مهم بزرگراهی به همراه دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) بررسی و ارزیابی شد.



1397/06/11
14:52:45
5.0 / 5
4320
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری