با هدف رفع مشكلات ناشی از سد معبر برای ساكنین محله های مركزی پایتخت

وانت های سد معبر كننده از معابر منطقه ۱۱ جمع آوری و توقیف شدند

وانت های سد معبر كننده از معابر منطقه ۱۱ جمع آوری و توقیف شدند

فقط سفر: به منظور رفع مشكلات شهروندان كه به علت سد معبر و آلودگی صوتی وانتی ها در خیابان های بخش مركزی شهر تهران بوجود آمده است؛ جمع آوری متخلفان با حكم دادستانی توسط نیروی انتظامی و شهرداری منطقه ۱۱ انجام شد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این باره اظهار داشت: در جهت اجرای طرح انضباط شهری با هدف رفع سد معبر و پیش گیری از اختلال در نظم عمومی كه توسط تعداد زیادی خودرو وانت بار در محله های مركزی پایتخت بوجود آمده و پیرو درخواستهای مختلف و مكرر ساكنین این محله ها در خصوص ورود مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای رفع این مشكلات، طی هماهنگیهای انجام شده و با حكم دادستانی جمع آوری و توقیف خودروهای وانت كه مبادرت به فروش میوه و مواد غذایی می نمایند؛ در دستور كار قرار گرفت كه تعداد ۲۴ وانت بار جمع آوری شد.

آبادیان اضافه كرد: شهرداری منطقه ۱۱ قبل از این با شناسایی وانت بارهایی كه به صورت سازمان یافته تحت نظر اشخاصی خاص مبادرت به سد معبر و فروش میوه و صیفی جات در خیابان های این منطقه كرده اند؛ با حكم قضایی مبادرت به جمع آوری و توقیف وانت بار ها كرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، به قول آبادیان نیروی انتظامی ضمن اشراف كامل بر تمامی آسیبهای اجتماعی، فرصتها و تهدیدهای انضباط شهری در مركز پایتخت بخصوص منطقه ۱۱، جدیت در اجرای قانون و نظم شهری بعنوان منطقه ویژه را با طراحی های نظارتی، كنترلی و عملیاتی در حال انجام دارد.

آبادیان ضمن اعلام شناسایی و وجود نقاط سد معبر صنفی و سیار در سطح منطقه تصریح كرد: با تعامل و همكاری دادستان، تیم عملیاتی نیروی انتظامی و مدیریت شهری، ساماندهی، كنترل و رفع سد معبر وانتی ها در سطح منطقه برنامه ریزی شده است.



1397/04/29
23:17:35
5.0 / 5
4204
تگهای خبر: پایتخت , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری