۱۶۰۰ فضای پارک خودرو به ظرفیت بوستان جنگلی سرخه حصار افزوده می شود

۱۶۰۰ فضای پارک خودرو به ظرفیت بوستان جنگلی سرخه حصار افزوده می شود

فقط سفر: شهردار منطقه 13 با اشاره به ساخت 300 پارکینگ در بوستان جنگلی سرخه حصار از افزایش ظرفیت پارکینگ این بوستان به 1600 فضای پارک خودرو آگاهی داد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، مجتبی شکری با اعلان اینکه مجموعه شهرداری در وضعیت محدودیت های کرونائی، از این فرصت برای شناسایی و رفع نقصها بوستان جنگلی سرخه حصار بهره برد، اظهار داشت: باتوجه به کمبود فضای پارک خودرو در سرخه حصار و لطمه به قسمتی از فضاها بواسطه حضور خودرو ها، حدود ۳۰۰ پارکینگ درحال ساخت است که با تکمیل آن ظرفیت های پارکینگ این بوستان به هزار و ۶۰۰ جای برای پارک خودرو ها می رسد.
او اضافه کرد: در امتداد بهسازی بوستان با کاشت و توسعه درختان و ساماندهی مجموعه۲۰ هزار درخت کاشته شد که ۵۰۰ درخت کهنسال با عمر بیش از ۱۵سال کاشته شده که خوشبختانه همگی موفقیت آمیز بوده است.
شهردار منطقه۱۳، راه اندازی و مرمت۱۴۰ آلاچیق، ۱۰ کیلومتر جدول گذاری، نوسازی تمامی معابر بوستان جنگلی سرخه حصار، پخش ۹ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت برای معبر سازی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.
طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، او تصریح کرد: در سرخه حصار هوشمندسازی مورد توجه قرار گرفته و وقتی ماشین وارد این بوستان می شود توسط ۴۰ دوربین کنترل می شود و افراد می توانند بوسیله سامانه «تهران من» بصورت هوشمند پارک خودروی خودرا رزرو کنند.
شهردار منطقه۱۳ درباب محدودیت تردد خودرو در سرخه حصار پس از دوران کرونا بیان کرد: در محدوده هایی تا رسیدن به پارکینگ های توسعه یافته اجازه ورود خودرو داده می شود و بعد از آن شهروندان می توانند از ماشین های برقی، دوچرخه و پیاده راه برای ادامه مسیر استفاده کنند.




منبع:

1400/06/11
10:38:59
5.0 / 5
785
تگهای خبر: شهر , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری