قائم مقام شهرداری منطقه 20 خبر داد

كارخانه سیمان تهران ملزم به عرضه پایش زیست محیطی

كارخانه سیمان تهران ملزم به عرضه پایش زیست محیطی

فقط سفر: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از نارضایتی و شكایت شهروندان نسبت به وضعیت آلایندگی های هوایی كارخانه سیمان تهران و تمهیدات مدیران شهری و ادارات مرتبط برای كنترل این وضعیت در منطقه ای كه آلوده ترین هوای شهر تهران را دارد، خبرداد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، ابوالفضل حیدری با اشاه به شكایت و نارضایتی شهروندان در مورد آلایندگی كارخانه سیمان تهران، خواهان تعامل و همكاری بیش از پیش كارخانه سیمان تهران با شهرداری منطقه 20 شد و اضافه كرد: محوطه داخلی و فضای پیرامونی این مجموعه صنعتی همزمان با هفته درختكاری با استفاده از گونه های مقاوم نهال كاری می گردد تا با جذب آلاینده های هوایی باعث تلطیف هوا شوند.
وی با اشاره به اینكه منطقه 20 طبق شاخص های آلودگی هوا از آلوده ترین نقاط شهر تهران است، اظهار داشت: همكاری مجموعه های صنعتی در شرایط اضطرار آلودگی هوا بسیار ضروری می باشد ومدیریت شهری این منطقه هم برای اجرای طرح های پیشنهادی و زیست محیطی آمادگی لازم را دارد.
حیدری با اشاره به اینكه مجموعه سیمان تهران دارای رأی تمهیدات بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و ملزم به عرضه پایش های زیست محیطی است، اضافه كرد: عرضه برنامه زمان بندی ومدون برای رفع معضلات محیط زیستی، عرضه گزارش های مستمر خوداظهاری در پایش شركت سیمان تهران، رفع مشكل فنی در سیستم پایش های لحظه ای، كاهش دفعات و زمان تخلیه آلاینده از دودكش ها، اجرای طرح مطالعاتی بازیافت پسماند ساختمانی و طرح جایگزینی سوخت مصرفی همچون موارد مورد توافق در این كمیته بود.
قائم مقام شهرداری منطقه 20 خاطرنشان كرد: بررسی وضعیت دیگر مجموعه های آلاینده در این منطقه هم در دستور كار مدیریت شهری قرار دارد و جلسات كارشناسی آن بزودی انجام می گردد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، جلسه بررسی وضعیت تمهیدات آلایندگی كارخانه سیمان تهران شهر تهران با حضور قائم مقام شهردار، معاون امور شهری و مسئولان ساماندهی و محیط زیست شهرداری منطقه 20، نمایندگان شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، رئیس اداره محیط زیست شهرری و مسئولان كارخانه سیمان تهران در مجموعه صنعتی سیمان تهران برگزار گردید.



1396/10/20
22:52:01
5.0 / 5
4554
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری