مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران عنوان كرد

فرصت عرضه مستقیم محصولات باغداران در میادین میوه و تره بار

فرصت عرضه مستقیم محصولات باغداران در میادین میوه و تره بار

به گزارش فقط سفر مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن اشاره به تفاوت قیمت میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر درباره چرایی آن اظهار داشت: دلیل قیمت پایین تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، سید سعید راد با تکیه بر اینکه میزان فروش در میادین میوه و تره بار بالاست و حاشیه سود را در میادین پایین آورده ایم، اضافه کرد: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت ها در میادین و سطح شهر هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه هر هفته کمیته نرخ گذاری در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تشکیل می شود و قیمت های انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات در میادین میوه و تره بار تعیین می شود، اظهار نمود: بیشتر از یک ماه است که در قیمت های میوه و تره بار میادین، افزایش نرخ نداشته ایم.

راد با اشاره به اینکه بعنوان نمونه، هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار ۴۵۰۰ تومان و سیب زمینی ۳۹۵۰ تومان است، خاطرنشان کرد: همچنین، هر کیلوگرم سیب قرمز با قیمت ۸۹۰۰ تومان، سیب زرد با قیمت ۱۱۲۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال با قیمت ۱۱۸۰۰ تومان در میادین به فروش می رسد.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه به باغداران و اتحادیه ها اعلام نموده ایم تا نسبت به عرضه مستقیم محصولات خود در میادین میوه و تره بار اقدام نمایند، تصریح کرد: در این ایام و به منظور برگزاری جایگاه های عرضه مستقیم در میادین، فضای مجانی در اختیار باغداران و اتحادیه ها قرار می دهیم و البته محصولات مذکور باید با قیمت های مصوب به شهروندان ارائه شود.





منبع:

1399/12/26
19:55:54
0.0 / 5
341
تگهای خبر: شهر , فضا , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری