بهسازی كن با برنامه و نظارت اجرایی می شود

بهسازی كن با برنامه و نظارت اجرایی می شود

فقط سفر: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اظهار داشت: محله كن شرایط ویژه ای دارد و مسائل آن باید با برنامه، نظارت و اجرا برطرف شود.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، عبدالرضا گلپایگانی اضافه کرد: مردم در موضوع کن سالهاست توقع های بجایی دارند که باید اجرایی و عملیاتی شود. زیر ساخت هایی برای مسائل کن فراهم گشته است، شاید مهم ترین آن زیرساختی است که در شورای عالی شهرسازی و معماری، سال قبل به تصویب رسید و ابلاغ گردید.
گلپایگانی افزود: برای هر قسمتی از محدوده کن، محله، باغات و قسمت های مختلف کن قرار شد طرح های اجرایی تهیه شود. قسمتی از طرح های اجرایی هم آماده شده و گام آخر، مبحث اجرا است که برای اجرا هم یک سازمان اجرایی صاحب اختیار باید در کن کارهای اجرایی را پیش ببرد که مقدمات آن هم فراهم گشته است.
گلپایگانی ابراز امیدواری کرد: با یک زنجیره به هم پیوسته از برنامه، اجرا و نظارت، باید کار محله کن پیشرفت کند و در نهایت موجب رفع مشکلات کن و رضایت شهروندان شود.
وی موضوع کن را تجربه ای برای بافت های مشابه تهران دانست و اظهار داشت: امیدواریم کاری که انجام می شود نخست موجب جلب رضایت شهروندان و ساکنان کن و در مرحله بعد حفظ کیفیت ویژه کن شود. کن شرایط ویژه ای دارد و کار آن هم دشوار است، یک کار روتین و معمولی نیست. کار کن کاری مینیاتوری است و باید ذره ذره به آن فکر کرد.
طبق گزارش سایت شهر، گلپایگانی اظهار داشت: فعالیت در کن هم در مقیاس طراحی و هم در مقیاس اجرا پیچیدگی هایی دارد و همین مورد موجب طولانی شدن کار شده است. مجموعه اقدامات انجام شده و در دست اقدام برای محله کن شناسنامه خوبی برای مدیریت شهری است.




منبع:

1399/05/25
13:57:26
5.0 / 5
1738
تگهای خبر: سایت , شهر , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری