اعضای شورای شهر تهران تصویب كردند:

یك فوریت طرح اعطای تسهیلات به كارگران شهرداری تهران كه گرفتار كرونا شدند

یك فوریت طرح اعطای تسهیلات به كارگران شهرداری تهران كه گرفتار كرونا شدند

به گزارش فقط سفر اعضای شورای اسلامی شهر تهران یك فوریت طرحی را تصویب كردند كه به باعث آن به كارگرانی كه در شهرداری تهران در حین انجام وظایف محوله گرفتار كرونا شدند تسهیلاتی عرضه خواهد شد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، محسن هاشمی بامداد امروز در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: اعضای شورا طرحی را در مورد اعطای تسهیلات تشویقی به کارگران شهرداری تهران عرضه دادند که براین اساس به این افرادی که در حین انجام وظایف محوله، به بیماری کرونا مبتلا شدند، تسهیلاتی داده می شود.
درادامه احمد مسجد جامعی بعنوان طراح این پیشنهاد اظهار داشت: این طرح برای جبران خدمات افرادی است که در خط مقدم کرونا قرار دارند.
وی با بیان این که در مورد خدمات جامعه پزشکی تبلیغات زیادی شد؛ اما به نظر می آید درمورد حوزه فعالیتهای شهری کم لطفی شده است و نقش بی بدیل بعضی از کارگران همچون پاکبانان نادیده گرفته شده است، اظهار داشت: درست است که این افراد پاداش مفهوم اقدامات خویش را دریافت می کنند اماباید یک پاداش مالی برای کارکنانی که دراین شرایط دشوار در خط مقدم قرار دارند هم درنظر گرفته شود.
مسجدجامعی با اشاره به اینکه در بهشت زهرا(س) حتی بستگان افرادی که به علت کرونا فوت شده اند از مشایعت و بدرقه مردگان اِبا دارند، خاطرنشان کرد: اسناد نشان داده است که 50 سال پیش انجمن شهر از مسؤلان شهرداری درخواست نمود که یک پزشک در بهشت زهرا(س) مستقر کنند چون که باید مراقب سلامتی غسال ها باشند.
وی ادامه داد: این نامه به بهانه سرایت بیماری یکی از مردگان به یک غسال نوشته شد و ببینید که 50 سال پیش عرضه خدمات ویژه به غسال ها دردستور کار قرار داشت و لازم است الان برای جبران خدمات همکارانمان تسهیلات ویژه ای به کارکنانی که در حین انجام وظیفه گرفتار بیماری می شوند؛ عرضه شود.
وی به مناسبت روز کارگر اظهار داشت: رمضان فرخ لو یک کارگر بود که در حوزه تعزیه خوانی آثار پرارزش و فاخری دارد و ناراحت شدیم که حتی در قطعه هنرمندان هم دفن نشد و لازم است که به مناسبت روز کارگر هم از این فرد یاد نماییم.
به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا به یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارگران شهرداری تهران که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند را تصویب کردند و حسن رسولی در انتقاد به این طرح اظهار داشت: بعضی از موارد و بندهای این طرح اصلا سنخیتی با مبحث طرح ندارد و لازم است که تغییر ماهوی پیدا کند و پیشنهاد می شود در کمیسیون هااین مبحث حل و فصل شود.




1399/02/07
13:27:17
5.0 / 5
2723
تگهای خبر: تبلیغات , خدمات , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری