معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی بابل:

با نزدیك شدن سه ضلع مردم، بهداشت و درمان و دولت بامداد روشن امید نزدیك تر می شود

با نزدیك شدن سه ضلع مردم، بهداشت و درمان و دولت بامداد روشن امید نزدیك تر می شود

به گزارش فقط سفر مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی بابل اظهار داشت: با نزدیك شدن سه ضلع مردم، بهداشت و درمان و دولت بامداد روشن امید نزدیك تر می شود.


بر طبق گزارش دانشگاه علوم پزشكی بابل، دكتر مصطفی قاسم زاده درباره این خبر اظهار نمود: از شروع اسفند ۹۸ درگیر یك ویروس بدخلق، خشن و ماجراجو به نام كرونا ویروس شدیم.
وی اشاره كرد: این بیماری تعداد زیادی از شهروندان ما را مبتلا كرده و تاكنون نیز خسارت های زیادی را از لحاظ بیماری زایی برای ما داشته است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی بابل اشاره كرد: از روزی كه درگیر این بیماری شدیم، مسئولین دانشگاه برمبنای رسالت بهداشتی و درمانی و اخلاق حرفه ای در ستاد بحران دانشگاه مستقر شدند.
دكتر قاسم زاده اظهار داشت: وظیفه ستاد بحران، تدوین، سیاست گذاری، اجرا و پیگیری و نظارت بر كلیه فرآیندها در مواجه با كرونا است.
وی افزود: از مردم می خواهیم دو موضوع انضباط و امید را همیشه در خودشان داشته باشند؛ رعایت قوانین بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و امیدواری به بامداد روشن را توجه داشته باشند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی بابل اضافه كرد: اعتقاد داریم هر جایی كه ۳ ضلع بهداشت و درمان، دولت و مردم در كنار هم قرار گرفتند، مطمئنا بامداد روشن امید به ما نزدیك شده است.
دكتر قاسم زاده تصریح كرد: از تمام همكاران كه در این راستا تلاش می كنند، تقدیر می كنم.




منبع:

1399/01/15
13:10:11
5.0 / 5
3012
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری