موزه لوور ابوظبی به مراكز تعطیل كرونایی پیوست

موزه لوور ابوظبی به مراكز تعطیل كرونایی پیوست

فقط سفر: در امتداد اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس «كرونا»، تمامی مقاصد گردشگری «ابوظبی» از جمله  موزه «لوور ابوظبی» نیز از روز گذشته تا تاریخ 31 مارس تعطیل شدند.


به گزارش فقط سفر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت «ابوظبی» در چارچوب اطلاعیه ای توئیت كرد: «در راستای اجرای اقدامات پیشگیرانه برای حفظ امنیت و سلامت بازیدیدكنندگان، مقاصد گردشگری مهم «ابوظبی»، پارك های موضوعی و مراكز فرهنگی آن بطور موقت و از پانزدهم تا سی و یكم مارس تعطیل خواهند بود تا به این وسیله تجمع ها به حداقل رسیده و از سلامت عمومی در مقابل ویروس كرونا محافظت گردد.»
«لوور ابوظبی» برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ و با وجود ۶۰۰ اثر درهایش را به روی علاقه مندان گشود. در طول دو سال نخست افتتاح این موزه، حدود دو میلیون نفر از آن بازدید كردند.
فرانسه نیز تحت قراردادی ۳۰ ساله، كارشناسان هنری برای موزه «لوور ابوظبی» فراهم می آورد، آثار هنری امانت می دهد و نمایشگاه های مختلفی ترتیب می دهد.
هفت شیخ نشین امارات متحده عربی كه «ابوظبی» بزرگترین و ثروتمندترین آنها شمرده می شود، تابحال در مجموع ۸۵ مورد مبتلاشدن به ویروس «كرونا» را گزارش كرده اند.
كشورهای بسیاری در سراسر جهان برای كاهش سرعت شیوع این ویروس، موزه ها را تعطیل و رویدادهای فرهنگی بزرگ را لغو كرده اند.




منبع:

1398/12/25
23:29:44
5.0 / 5
3577
تگهای خبر: گردشگری , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری