آماده باش آتش نشانان تهران در روز انتخابات مجلس

آماده باش آتش نشانان تهران در روز انتخابات مجلس

به گزارش فقط سفر سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش آتش نشانان تهرانی در روز انتخابات مجلس اطلاع داد.



سید جلال ملكی در گفتگو با ایسنا در اینباره اظهار نمود: با عنایت به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره مجلس خبرگان در روز جمعه ۲ اسفند ماه سال جاری، تمامی ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی مانند همیشه در آماده باش كامل هستند و هر ایستگاه در محدوده تحت پوشش خود با عنایت به شناخت ویژه از حوزه های انتخاباتی در آن محدوده، مستقر و تأمین ایمنی شركت كنندگان در انتخابات را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینكه طی هماهنگی های صورت گرفته، آتش نشانان حداقل در ۱۳۰ نقطه از شهر تهران به همراه یك دستگاه خودروی سنگین منبع دار آتش نشانی حضور خواهند داشت اظهار داشت: سفارش ما به شهروندان این است كه در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حادثه خونسردی خویش را حفظ نموده و از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران استقرار آتش نشانان تهرانی از ساعات اولیه بامداد تا آخر انتخابات و جمع آوری صندوق های دریافت رای ادامه خواهد داشت.




1398/12/02
14:04:52
5.0 / 5
3733
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری