سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران خبر داد

افتتاح ۳ سرای نوآوری تهران ظرف دو الی سه هفته آینده

افتتاح ۳ سرای نوآوری تهران ظرف دو الی سه هفته آینده

به گزارش فقط سفر سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مركزی با اشاره به اینكه به سبب پیش آمدن مشكل در فضای استقرار سه سرای نوآوری در تهران، افتتاح آنها به تعویق افتاده است، اظهار داشت: این سه سرای نوآوری ان شاء الله ظرف دو تا سه هفته آینده در خیابان های آزادی (قریب)، پونك و خیابان فلسطین (محل دانشكده هنر سابق) افتتاح خواهند شد.


سید محمودرضا آقامیری در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره افتتاح سه سرای نوآوری در تهران كه قرار بود در نقاط مركزی شهر -در ۲۲ بهمن- افتتاح شود، اظهار داشت: سه سرای نوآوری قرار بود تا دهه فجر آماده افتتاح شوند كه متأسفانه این ها از نظر فضای استقراری گرفتار مشكل شدند و افتتاح آنها به تعویق افتاد.
وی ادامه داد: این سه سرای نوآوری قرار بود در خیابان های آزادی (قریب)، پونك و خیابان فلسطین (محل دانشكده هنر سابق) افتتاح شوند كه افتتاح آنها به تعویق افتاد و ان شاء الله ظرف دو الی سه هفته آینده افتتاح خواهند شد.
سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مركزی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی به رشته های پزشكی، توضیح داد: قانونی در دانشگاه آزاد وجود داشت كه برمبنای آن قانون، تعدادی جابه جا شدند. اخیراً وزیر بهداشت به این مساله اشكال گرفته و این قانون را برگردانده است. ما درگیر این مساله هستیم و هم اكنون هم خانواده ها برای صحبت جمع شده اند. ظرف یكی دو هفته آینده تكلیف روشن می شود. البته این مساله به ما مربوط نمی گردد و وزارت بهداشت اعلام نموده كه این افراد نمی توانند ادامه تحصیل دهند. ما هم برمبنای قانون باید به حرف وزارت بهداشت عمل نماییم. امیدواریم به صورتی این مشكل حل شود.




منبع:

1398/11/30
15:39:41
5.0 / 5
3819
تگهای خبر: شهر , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری