معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تأكید كرد

پیگیری مشكلات مطرح شده شهروندان با سامانه نظارتی شهرداری تهران

پیگیری مشكلات مطرح شده شهروندان با سامانه نظارتی شهرداری تهران

به گزارش فقط سفر معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تاكید بر پیگیری جدی تمامی پیام های شهروندان با سامانه نظارتی شهرداری تهران اظهار داشت: امروز در جلسه پاسخگویی مسئولین با تماسهای شهروندان با سامانه 1888 به 216 تماس شهروندان پاسخ داده شد و اساسا مشكلات آنها پیگیری خواهد شد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، در جلسه امروز تماسهای مردمی با سامانه ۱۸۸۸ برای پیگیری مشكلات و معضلات شهروندان كه با حضور شاپور رستمی - معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، سلیمی جوهری - رئیس سامانه ۱۸۸۸ و حمیدرضا نصریان - رئیس سامانه ۱۳۷ برگزار شد، ۲۱۶ تماس توسط شهروندان با این سامانه برقرار شد كه از این میان اولین سوژه مربوط به سدمعبر وانتی ها، چرخی ها و دست فروشان بود. سوژه دوم مربوط به فضای سبز، آبیاری درختان و نگهداشت فضای سبز بود.
نظافت و شست وشوی معابر و جوی ها سومین موضوعی بود كه بیشترین تعداد تماس را با سامانه ۱۸۸۸ داشت. مخازن زباله، جانمایی و شست وشوی آنها و پروانه ساخت و ساز و معضلات دفاتر خدمات الكترونیك و مزاحمت های صنفی و سوژه سدمعبر اصناف به ترتیب در رتبه های بعدی بیشترین تماس شهروندان برای جلسه امروز بود.
در انتهای این جلسه شاپور رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: امروز دستورات لازم در مورد پیام های واصله از طرف شهروندان به مناطق برای رفع مشكلات و معضلات داده خواهد شد و اساسا پیگیری معضلات و مشكلات شهروندان مورد تاكید قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینكه بیشترین تماس ها و مشكلات شهروندان در حوزه خدمات شهری بوده است، اضافه كرد: روز گذشته در جلسه شهرداران اعلام گردید كه یكی از شاخص ها و معیارهایی كه برای سنجش شهرداری های مناطق مد نظر قرار گیرد، پیگیری مشكلات و معضلات شهروندان در تماس با سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ خواهد بود. امیدواریم با پیگیری این معضلات و مشكلات، رضایت نسبی شهروندان ایجاد شود.
وی تاكید كرد: بی شك اگر عزم و اراده قوی ایجاد شود، با ظرفیت ها و امكانات موجود می توانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه نماییم.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش كه زمان و نحوه پیگیری تماسهای شهروندان با سامانه های نظارتی شهرداری چگونه است، اضافه كرد: اساسا همه پیام های شهروندان پیگیری خواهد شد. بعضی از پیام ها قانونی هستند و بلافاصله و در كمترین زمان پیگیری می شوند، اما بعضی از پیام ها موارد ویژه هستند، همانند تغییر كاربری ها كه نمی توان در مدت كوتاه به نتیجه برسند، پس تلاش می نماییم در كوتاه ترین زمان موارد حقوقی آنها را به صورت كارشناسی مورد پیگیری قرار دهیم تا به نتیجه نهایی برسند.
وی افزود: قسمتی از تماسهای امروز با سامانه نظارتی ۱۸۸۸، پرسنل خود شهرداری بودند كه بسیار مشتاق هستند كه مسائل و مشكلات خودرا به مقامات بالادست اطلاع دهند؛ پس باید ارتباط مناسبی در این عرصه برقرار نماییم و رضایتمندی را برای پرسنل سیستم خود فراهم نماییم. اساسا همانطور كه پیگیر مشكلات و معضلات شهروندان هستیم، باید پیگیری مشكلات پرسنل خودرا نیز در دستور كار قرار دهیم؛ چونكه اگر رضایتمندی در سیستم ایجاد شود اساسا می توانیم رضایتمندی در بین شهروندان را نیز محقق نماییم.




منبع:

1398/06/12
19:13:59
5.0 / 5
3809
تگهای خبر: خدمات , شهر , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری