تأخیر 7 ماهه شهرداری در تدوین یكی از بندهای بودجه 97

تأخیر 7 ماهه شهرداری در تدوین یكی از بندهای بودجه 97

به گزارش فقط سفر اعضای شورای اسلامی شهر تهران به منظور تدوین دستورالعمل اجرایی بند ˮالفˮ تبصره 26 توسط كمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با یك فوریت این طرح موافقت كردند.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، در یكصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح یك فوریتی كمیسیون فرهنگی و اجتماعی درباره دستورالعمل اجرایی بند "الف" تبصره 26 بودجه سال 1397 را با 14 رأی موافق و چهار رأی مخالف تصویب گردید.

مطابق با این بند از بودجه سال 1397 شهرداری تهران موظف است در چارچوب دستورالعملی مشخص كه باید تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری به تایید كمیسیون فرهنگی ــ اجتماعی و شورای اسلامی شهر تهران می رسید 3.5 درصد از اعتبارات تملك دارایی سرمایه ای معاونت ها، موسسات، سازمان ها و شركتهای وابسته به شهرداری را در قالب وظایف هر یك از این واحدها در حوزه فرهنگی ــ اجتماعی و هنری هزینه می كرد. اما با عنایت به گذشت حدود هفت ماه از موعد مقرر در مصوبه بودجه و محدودیت زمانی حدود سه ماهه تا آخر سال جاری، تصویب طرح حاضر با قید دو فوریت به منظور اجرایی شدن بند "الف" تبصره 26 بودجه سال 1397 به شورای اسلامی شهر تهران داده شده است تا آیین نامه اجرایی توسط كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران تدوین و در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسد.

به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا بعد از بحث و بررسی در مورد یك فوریت این طرح با 14 رای موافق و چهار مخالف فوریت این طرح را به تصویب رساندند.






1397/09/27
15:24:58
5.0 / 5
4729
تگهای خبر: شهر , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری