همراه اول تعرفه ارتباطی حج تمتع ۹۷ را اعلام نمود

همراه اول تعرفه ارتباطی حج تمتع ۹۷ را اعلام نمود

فقط سفر: تعرفه مكالمه، پیامك و اینترنت همراه مشتركان همراه اول در كشور عربستان كاهش پیدا كرد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، همراه اول اعلام نمود: با آغاز مراسم حج تمتع و به منظور عرضه خدمات مناسب به حجاج همراه اولی، از روز سه شنبه ۲ مرداد در تمامی اپراتورهای كشور عربستان، تعرفه مكالمه ۲۰ درصد و تعرفه پیامك و اینترنت همراه ۸۰ درصد كاهش پیدا كرد.
در این طرح كه در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل همراه اول عرضه شده، مكالمات دریافتی، داخلی و با ایران و همینطور اینترنت همراه و پیامك های ارسالی شامل تخفیف شده است.
بر طبق این طرح، تعرفه مكالمات داخلی به ازای هر دقیقه ۵۹۹ تومان، مكالمه با ایران ۷۷۹ تومان، مكالمه دریافتی ۵۹۹ تومان، تعرفه ارسال پیامك ۱۹۹ تومان و دریافت پیامك در كشور عربستان همچون گذشته مجانی است. تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه هم با ۸۰ درصد تخفیف، از ۱۰۰۰ تومان به ازای هر مگابایت، به ۱۸۹ تومان رسیده است.
همینطور مشتركانی كه قصد سفر حج را دارند می توانند با خرید بسته تركیبی رومینگ بین الملل ۱۰ روزه ویژه ایام حج، ضمن اطلاع از میزان استفاده از مكالمه، پیامك و دیتا، هزینه كمتری پرداخت كنند. بسته خریداری شده به مبلغ ۱۴۹ هزار تومان، شامل ۵۰ دقیقه مكالمه با ایران، ۵۰ دقیقه مكالمه داخلی، ۵۰ دقیقه مكالمه دریافتی، ۵۰ عدد پیامك و ۲۵۰ مگابایت اینترنت همراه می باشد. مشتركان می توانند برای خرید این بسته كد دستوری #۶۳۱*۱* را شماره گیری كنند.
همراه اول تاكید كرده سایر بسته های اینترنتی داخلی، در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل غیرقابل استفاده بوده و هزینه به صورت تعرفه آزاد محاسبه می گردد. كاربران در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت همراه، باید گزینه «دیتا رومینگ» گوشی خویش را غیرفعال كنند.
هم اكنون سرویس رومینگ بین الملل اپراتور اول با استفاده از ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲كشور قابل استفاده می باشد.
مشتركان همراه اول می توانند برای دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور رجوع و یا نام كشور موردنظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامك كنند.



1397/05/03
14:56:21
5.0 / 5
4488
تگهای خبر: اینترنت , خرید , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری