مدیر عامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر عنوان كرد

لزوم توجه به پویایی شبانه پایتخت

لزوم توجه به پویایی شبانه پایتخت

فقط سفر: مدیر عامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اظهار داشت: اهمیت به حیات شبانه پایتخت سبب ارتقاء سلامت روانی شهروندان و پویایی شبانه شهر می گردد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، فرهاد افشار در دومین نشست تدوین ضوابط مشاغل سیار و بی كانون شهر تهران با اشاره به اهمیت توجه به سلامت روانی شهروندان و پویایی شبانه شهر، اظهار داشت: حضور ون كافه ها در سطح شهر سبب بیداری شب های تهران و حیات شبانه پایتخت شده است.
وی با تاكید بر تدوین ضوابط برای استقرار ون كافه ها و سایر فروشندگان مواد غذایی بی كانون، اظهاركرد: كلانشهر تهران پتانسیل پویایی 24 ساعته را دارد و با مشخص كردن محل استقرار در مناطق 22 گانه برای این شیوه از فروش می توانیم از ظرفیت شبانه تهران هم بهره ببریم.
افشار اضافه كرد: در این راه به همیاری وزارت بهداشت جهت تأمین بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی عرضه شده، جهت تعیین زمان فعالیت و مباحث امنیتی به اداره اماكن، جهت شناسنامه دار كردن واحدهای صنفی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همراهی اتاق اصناف و اتحادیه و رفع مشكلات ترافیكی به حضور پلیس راهور نیازمندیم.

وی خاطرنشان كرد: تدوین و به كار گرفتن قوانینی همچون حضور مشاغل سیار در ساعات تعطیلی واحدهای صنفی، رعایت فاصله مناسب از دور برگردن ها، عدم حضور در محورهای اصلی، فعالیت در ساعات مشخصی از شب و.... بخشی از ضوابط حضور صاحبان این مشاغل است.



1397/04/23
23:49:59
5.0 / 5
4111
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری