تذكرخداكرمی به شهردار تهران برای تسریع در ارسال طرح ها و لوایح اجبار آور

تذكرخداكرمی به شهردار تهران برای تسریع در ارسال طرح ها و لوایح اجبار آور

فقط سفر: رئیس كمیته سلامت شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری تهران به طرح ها و لوایح اجبار آور از جانب شورای شهر گلایه نمود.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، ناهید خداكرمی بامداد امروز در تذكر پیش از دستور خود با اشاره به اینكه متأسفانه طرح ها و لوایح اجبار آوری كه به شهرداری موظف كرده بودیم وضعیت نامشخصی دارند، اظهار داشت: عدم عرضه طرح ها و لوایح اجبار آور از جانب شهرداری تهران در موعد مقرر یكی از مواردی است كه باید هر چه سریعتر تعیین تكلیف شود.

وی با اشاره به اینكه شورای پنجم از ابتدای كار خود طرح ها و لوایح اجبار آور زیادی را تصویب كرده است كه در اغلب آنها به شهرداری تكلیف شده بود تا در یك بازه زمانی مشخص لایحه یا گزارشی را به شورا عرضه كند، اظهار داشت: متاسفانه مصوبات مربوطه با وجود آنكه مهلت مقررشان به اتمام رسیده اما هنوز به شورا نیامدند و وضعیت نامشخصی دارند و بر همین مبنا به شهردار تهران تذكر داده می گردد تا هر چه سریعتر نسبت به ارسال لوایح و یا حتی گزارشی از پیشرفت كار اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینكه اجبار شهرداری تهران به ساماندهی واگذاری حق بهره برداری املاك، اجبار شهرداری تهران به لایحه برنامه عملیاتی ایمن سازی ساختمان های بلندمرتبه، اجبار شهرداری تهران به عرضه گزارش تحقق پذیری طرح تفصیلی و... همچون مصوباتی هستند كه هنوز اقدامی از جانب شهرداری انجام نشده است.




1397/03/22
14:26:40
5.0 / 5
4403
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری