لپ تاپ های زائران در فرودگاه های عربستان كنترل می گردد

لپ تاپ های زائران در فرودگاه های عربستان كنترل می گردد

فقط سفر: مدیركل حراست سازمان حج و زیارت اظهار داشت: باآنكه همراه داشتن لپ تاپ و تبلت در حج مشكلی ندارد، اما به علت چك امنیتی در فرودگاه های جده و مدینه معطلی زائران به این خاطر قطعی خواهد بود.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، قاسم نصیری در همایش كارگزاران، مدیران و عوامل اجرایی استان تهران با بیان این كه امیدوارم تمام دست اندركاران و زائران به قوانین كشور میزبان توجه نمایند تا حج در فضایی آرام برگزار شود، درباره شرایط هممراه داشتن وسایل اكترونیكی همچون لپ تاپ و تبلت توضیح داد: مشكلی در همراه داشتن این وسایل وجود ندارد، اما ممكن است چك های امنیتی را طولانی تر كند، حتی امكان دارد ماموران بازرسی عربستان پس از مشكوك شدن به این وسایل، آن ها را برای بررسی بیشتر چند روزی نزد خود نگه دارند.
وی اضافه كرد: البته اگر فردی مجبور به همراه داشتن لپ تاپ یا تبلت است، باید اطلاعات آن را تخلیه كند.
نصیری همینطور بر تبیین شرایط و قوانین عربستان از جانب مدیران به زائران تصریح كرد و اظهار داشت: از موضوعاتی كه باید زائران نسبت به آن آگاه باشند، محدود شدن بازارگردی ها است كه در این رابطه باید فرهنگسازی لازم صورت گیرد.
اكبر رضایی ـ معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ نیز اظهار نمود: فهرست داروهای ممنوعه تا چند روز دیگر برای استان های كشور و مبادی ورود و خروجی عرضه می گردد كه باید به تمامی اقلام دارویی ممنوعه توجه ویژه ای شود.
وی اضافه كرد: سال قبل برخی زائران به علت ناآگاهی نسبت به داروهای ممنوعه، برخی داروهای مورد نیاز و ضروری خویش را همراه نیاورده بودند كه مسائلی را به دنبال داشت، اما در حج تمتع امسال زائران باید به این فهرست بیشتر توجه نمایند.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح كرد: میزان داروهای زائران عزیز هم باید مطابق مدت اقامت آن ها تهیه شود و به اقلام دارویی ممنوعه هم اهتمام صورت گیرد.



1397/03/13
18:28:13
5.0 / 5
4385
تگهای خبر: زیارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری