چشمه آبگرم شوط، ظرفیتی بی نظیر برای جذب توریست سلامت

چشمه آبگرم شوط، ظرفیتی بی نظیر برای جذب توریست سلامت

فقط سفر: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماكو اظهار داشت: چشمه آبگرم شهرستان شوط ظرفیتی بی نظیر برای جذب توریست سلامت به این منطقه است.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، «سلیمانی» در حاشیه بازدید از پروژه آبگرم شوط این پروژه را زمینه ساز جذب توریست و گردشگر به این منطقه عنوان نمود و اظهار داشت: وجود چشمه آبگرم در این شهرستان می تواند بعنوان یك منبع جذب گردشگر درمانی ایفای نقش كند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماكو با اشاره به این كه در صورت تأمین اعتبارات مالی، این پروژه در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید، اضافه كرد: این پروژه در دو مجموعه جداگانه كه هركدام خواص درمانی مجزایی دارند در حال احداث است.
سلیمانی در ادامه سفر خود به این شهرستان در بازدید از پروژه پارك بانوان شوط از نزدیك در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفت و در حاشیه این بازدید با اشاره به این كه احداث پارك ویژه بانوان از مهم ترین مطالبات بانوان ایرانی است، اضافه كرد: فرهنگ شهرنشینی به گونه ای است كه در خیلی از شهرها بانوان حتی اگر بخواهند روز خویش را با نرمش و ورزش صبحگاهی آغاز كنند، مكانی برای این كار ندارند، از این رو با این هدف در شهرستان شوط پارك بانوان احداث می گردد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماكو با اشاره به این كه با تأمین اعتبار، بزودی شاهد بهره برداری از این پارك خواهیم بود، تصریح كرد: پارك بانوان شوط مجهز به زمین اسكیت، زمین تنیس، رستوران و كافی شاپ، محل نگهداری دوچرخه، زمین بازی كودكان، نمایشگاه، نشیمنگاه خانواده، پاركینگ، آبنما و مسیر دوچرخه است كه در آن از معماری ایرانی و سنتی استفاده شده است.
سلیمانی با اشاره به این كه بانوان بعنوان پایه و اساس خانواده، نقش مهمی در تعلیم و تربیت جوانان و حضور در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی دارند، اظهار داشت: توسعه پارك های ویژه بانوان، سلامت و بالندگی جامعه را دامن می زند.
بازدید از پروژه سالن سرپوشیده ویژه بانوان و پروژه های تعریض جاده شوط از دیگر برنامه های امروز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماكو بود.



1397/02/21
18:49:23
5.0 / 5
4484
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری