معاون استاندار البرز:

شوراها قانونمندی را سرلوحه كار خود قرار دهند

شوراها قانونمندی را سرلوحه كار خود قرار دهند

فقط سفر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تاكید بر ضرورت مراقبت از بودجه توسط شورا و شهرداری تصریح كرد: استان البرز عرصه محدودی دارد ازاین رو باید با كنترل ساخت و ساز غیرمجاز از گسترش بیشتر بافت های حاشیه ای جلوگیری كرد.



به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، خسرو ارتقائی در جلسه ای كه امروز یكشنبه نهم اردیبهشت به مناسبت روز ملی شوراها با حضور اعضا شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز برگزار گردید اظهار داشت: مردم ایران پس از انقلاب همراه نشان داده اند كه در فراز و نشیب های مختلف پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

ارتقائی اضافه كرد: ازاین رو شوراها برای پایداشت و تكریم این مردم نباید لحظه ای از آنان غفلت كنند و لازم است مردم را در اولویت های كاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به شعار امسال تصریح كرد: وظیفه همه ماست كه با عنایت به فشارهایی كه ضد كشور وجود دارد با پشتیبانی از كالای داخلی مقاومت اقتصادی را بالا ببریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: شوراها باید قانومندی را سرلوحه كار خود قرار دهند.

وی در ادامه به مشكل خیلی از شهرها و كلانشهرهای كشور در مواجهه با بدهی های انباشته شده اشاره و اعلام نمود: در چنین شرایطی وظیفه مدیریتی شهری است كه تعهداتی بیش از بودجه مصوب را نپذیرد.

ارتقائی با تاكید بر ضرورت مراقبت از بودجه توسط شورا و شهرداری تصریح كرد: استان البرز عرصه محدودی دارد ازاین رو باید با كنترل ساخت و ساز غیرمجاز از گسترش بیشتر بافت های حاشیه ای جلوگیری كرد.

این مسئول شایسته سالاری را یكی دیگر از موارد مهم قابل توجه شوراها و شهرداری ها عنوان و خاطرنشان كرد: اگر این اصل مورد توجه قرار نگیرد صدمه زیادی متوجه ما خواهد شد.

وی به اهمیت حركت به سمت درآمدهای پایدار، مدیریت پسماند و مصرف بهینه آب هم تصریح كرد و اضافه كرد: مصرف آب بخصوص در فضای سبز باید مورد توجه قرار گیرد.


1397/02/09
23:48:16
5.0 / 5
4343
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری