استقرار قرارگاه های ثابت گردشگری در مبادی ورودی تهران

استقرار قرارگاه های ثابت گردشگری در مبادی ورودی تهران

فقط سفر: شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: قرارگاه های ثابت گردشگردی در مبادی ورودی شهر تهران تولید شود.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، سید علیرضا حسینی اظهار داشت: امسال اقدامات ستاد گردشگری در تداوم برنامه های سال های قبل با انسجام و برنامه ریزی بهتر در حال انجام می باشد.

وی اضافه كرد: با اقدامات ستاد گردشگری، شاهد هماهنگی و تعامل بین مناطق ۲۲ تهران در معرفی جاذبه های گردشگری هستیم كه این مهم در روند جذب و هدایت گردشگران بسیار نقش آفرین بوده است.

شهردار منطقه ۴ تهران بیان كرد: همینطور روند فعالیت ها مبین تعاملات ستاد گردشگری با سازمان های بیرونی چون میراث فرهنگی و...است، هر چه برآیند خدمات دهی مطلوب است اما كاستی هایی هم وجود دارد كه ان شاء الله بر اساس بهره مندی از تجربیات، در سال های آتی این كمبودها مرتفع می گردد.

وی ادامه داد: بطور قطع تهران حائز ظرفیت های بسیاری برای خدمات دهی به مسافران و گردشگران است و باید از این بستر و ظرفیت ها به نحو مطلوب تری بهره ببریم.

وی با اشاره به استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی و راهنمای توریست در مبادی ورودی و نقاط مختلف شهر تهران، اضافه كرد: این اقدام در عدم سرگردانی گردشگران بسیار موثر بود.

حسینی اظهار داشت: در منطقه ۴ با وجود باغ پرندگان، بوستان پلیس و... تلاش كردیم خدمات مطلوبی به گردشگران عرضه دهیم و خوشبختانه شاهد افزایش ۱۵ درصد حضور گردشگران نسبت به سال قبل هستیم.

شهردار منطقه ۴ تهران تصریح كرد: برای توسعه گردشگری شهر تهران لازم است همه سازمان های متولی همراه و همگام باشند و هم افزایی مطلوبی بین نهادهای متولی باشد.

وی همینطور از پیش بینی تمهیدات لازم در جهت اجرای برنامه های روز طبیعت در بوستان های منطقه ۴ اطلاع داد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، حسینی با طرح پیشنهاد استقرار قرارگاه های گردشگری در مبادی ورودی شهر تهران اظهار داشت: این قرارگاه های گردشگری باید به صورت ثابت در مبادی ورودی شهر تهران توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تولید شود.



1397/01/13
17:05:06
5.0 / 5
4602
تگهای خبر: خدمات , شهر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری