تكذیب اخبار كوچك سازی شهرداری با اخراج پرسنل

تكذیب اخبار كوچك سازی شهرداری با اخراج پرسنل

فقط سفر: به دنبال انتشار اخباری در خصوص كوچك سازی ساختار شهرداری تهران و نگرانی هایی كه مرتبط با اخراج و بیكاری برای برخی پرسنل شهرداری به وجود آمده بود، مدیركل دفتر شهردار تهران اعلام نمود: هیچ یك از همكارانمان در شهرداری تهران را از دست نخواهیم داد.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، عبدالرحیم كركه آبادی اظهار داشت: وقتی كه سیاست شهرداری در دوران جدید كمك به ایجاد فرصت های شغلی نوین برای شهروندان است، چگونه ممكن است سازمانی كه خود متولی بزرگترین مسئولیت اجتماعی است در جهت بیكار كردن همكاران خود اقدام كند؟
وی ادامه داد: نكته ای كه در بحث های چابك سازی سازمانی به آن توجه خواهیم داشت تغییر در نحوه همكاری است و این امر به گونه ای صورت خواهد گرفت كه حتی رضایت شغلی بیشتری را برای همكاران به وجود آورد.
كركه آبادی با اشاره به اینكه خیلی از ماموریت های سازمانی شهرداری تهران با مدلهای جدید اشتغال نظیر استارت آپ ها قابل انجام خواهد بود اضافه كرد: خیلی از این فعالیت های استارت آپی با مشاركت شهرداری كلید خواهد خورد و همكاران این حوزه ها نسبت به حالتهای استخدامی سنتی می توانند از درآمدهای بالاتری برخوردار شوند.مطالعات در این زمینه شروع شده است و نتایج آن بمرور اعلام خواهد شد.
وی در خاتمه تصریح كرد كه مسیر توسعه ای كه شهردار تهران و مدیرانش ترسیم كرده اند امیدآفرین است نه ترس آور.




1397/01/11
15:31:20
5.0 / 5
4361
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری