رییس سازمان میراث فرهنگی كشور مطرح كرد

پیش بینی كاهش سفرهای برون مرزی در نوروز ۹۷

پیش بینی كاهش سفرهای برون مرزی در نوروز ۹۷

فقط سفر: رییس سازمان میراث فرهنگی كشور پیش بینی نمود كه میزان سفرهای برون مرزی در نوروز ۹۷ كاسته می شود.


به گزارش فقط سفر به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان در بازدید از كمپ اسكان مسافران نوروزی شهرستان نظرآباد اظهار نمود: تدابیر مناسبی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اندیشیده شده تا مردم بتوانند به راحتی از شهرهای مختلف بازدید داشته باشند.
وی با اشاره به پیش بینی كاهش سفرهای برون مرزی در نوروز ۹۷ ادامه داد: تلاش می نماییم سفرهای درون كشوری افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد و حجم سفرهای برون كشوری كاهش یابد.
رییس سازمان میراث فرهنگی كشور ادامه داد: بدون شك این هدف با برگزاری برنامه های پرنشاط در شهرهای مختلف كشور محقق خواهد شد.
این مسئول توضیح داد: هم اكنون تمام ادارات كل میراث فرهنگی در كنار شهرداری ها و سایر دستگاه های خدمات رسان با تمام توان تلاش دارند تا به مسافران خدمات مطلوب و با كیفیتی عرضه كنند.
معاون رییس جمهور ابراز كرد: امید است تلاش های ۱۹ دستگاه درگیر با ستاد تسهیلات سفر نتیجه بخش باشد و مردم در اقصی نقاط كشور سفر نوروزی ماندگاری داشته باشند.
مونسان توضیح داد: باید شرایط سفر ارزان برای مردم بیش از پیش مهیا شود و در این خصوص ناوگان ریلی به كمك آمده است.
وی با اشاره به عدم افزایش قیمت خدمات سفر در روزهای نوروز ابراز كرد: هیچ گونه افزایش قیمت تا آخر فروردین در بحث خدمات سفر نخواهیم داشت.
رییس سازمان میراث فرهنگی كشور تصریح كرد: مكان های دیدنی كشور مختص دو یا سه استان نیست و همه استان ها جاذبه های مختص خویش را دارند و فقط باید این جاذبه ها به خوبی شناسانده شود.
مونسان اضافه كرد: ایران كشوری سرشار از جاذبه های طبیعی و تاریخی است و مردم برای اطلاع از این جاذبه ها می توانند به پرتال جامع گردشگری كشور رجوع و بر اساس آن مقاصد گردشگری خویش را انتخاب كنند.
وی در بخش پایانی صحبت های خود به پیگیری برای جهانی شدن محوطه ازبكی اشاره نمود و اظهار داشت: این مساله در سفری مجزا پیگیری خواهد شد.



1397/01/01
12:28:45
5.0 / 5
4354
تگهای خبر: خدمات , سفر , شهر , میراث
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری