تمهیدات ترافیكی پنج شنبه و جمعه آخرسال بعلاوه بهترین مسیرهای دسترسی به بهشت زهرا

تمهیدات ترافیكی پنج شنبه و جمعه آخرسال بعلاوه بهترین مسیرهای دسترسی به بهشت زهرا

فقط سفر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیكی پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخر سال را شرح داد.



سردار محمد رضا مهماندار در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: پلیس راهنمایی و راننندگی همچون سال های قبل با هدف جلوگیری از تولید ترافیك در پنج شنبه و جمعه آخر سال در آمادگی است و برای همین منظور مناسب ترین مسیرها برای حضور در بهشت زهرا(س) با نصب بنر به اطلاع شهروندان رسیده است و ماموران ما هم در آماده باش هستند.

مهماندار با اشاره به اینكه امسال پنج شنبه و جمعه آخر سال با سفرهای نوروزی همزمان شده است اظهار داشت: بنابراین پیش بینی می نماییم ترافیك مبادی خروجی تهران بیشتر از سال های دیگر باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینكه پیشنهاد پلیس این است كه شهروندان برای زیارت اهل قبور از ناوگان عمومی استفاده كنند اضافه كرد: اگر مردم قصد دارند با خودروی شخصی به بهشت زهرا (س) بیایند اگر ساكن غرب تهران هستند از بزرگراه ایت الله سعیدی وارد مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان شده و از آنجا به سمت خلیج فارس درمسیر جنوب ادامه مسیر دهند سپس با استفاده از پل حرم وارد بلوار علامه عسگری شده با استفاده از در شماره 13 كه دسترسی به قطعات جدید هم امكان پذیر است، وارد بهشت زهرا شوند.

وی با اشاره به ساكنان مناطق شرقی تهران نیز، اظهار داشت: بهترین مسیر برای این افراد بزرگراه شهید رجایی و ادامه مسیر در شرق به غرب بزرگراه آزادگان است این افراد سپس باید وارد جاده قدیم قم شده و پس از ادامه مسیر به سمت جنوب و عبور از سه راهی باقر شهر، از درهای باب الحیدر و باب الحوائج به قطعات جدید بروند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره ساكانان مناطق مركز تهران هم اظهار داشت: برای این افراد استفاده از بزرگراه نواب و سپس بزرگراه شهید تندگویان بهترین مسیر است. آنان بعد از بزرگراه تندگویان باید وارد بزرگراه شهید هاشمی شده و با استفاده از باب الشهداء وارد قطعات داخلی شوند.

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ، بهترین مسیر برای دسترسی به قطعات شهداء هم همین مسیرهاست.




1396/12/21
14:24:24
5.0 / 5
4407
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری