معرفی سامانه ثبت نام طرح ترافیك جدید تا آخر اسفند

معرفی سامانه ثبت نام طرح ترافیك جدید تا آخر اسفند

فقط سفر: معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران از معرفی سامانه ثبت اطلاعات خودرویی شهروندان تهرانی تا آخر اسفند اطلاع داد.



محسن پورسیدآقایی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام معرفی سامانه ای برای ثبت نام شهروندان تهرانی در طرح ترافیك جدید پایتخت، اظهار داشت: امسال ثبت نام عمومی نداریم و تنها ساكنین محدوده و افرادی كه از تخفیف استفاده می نمایند می بایست اطلاعات خویش را در یك سامانه ثبت كنند.

وی با اشاره به اینكه بر مبنای مصوبه شورای عالی ترافیك 40 هزار سهمیه برای مردم عادی در نظر گرفته شده كه این افراد می بایست یك بار اطلاعات خودروی خویش را در سامانه وارد كنند تا هر بار كه می خواهند به محدوده وارد شوند مجبور نشوند اطلاعات شان را وارد كنند، اظهار داشت: با این حال تا آخر اسفند ماه سامانه ای برای ثبت اطلاعات شهروندان معرفی می گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران با اشاره به اینكه این سامانه تا آخر اسفند ماه معرفی می شود، اظهار داشت: در طرح ترافیك فعلی هم معمولااجرای طرح، از اول اردیبهشت ماه آغاز می شد و در طرح جدید هم بعد از معرفی سامانه، فروردین ماه به افراد مهلت داده می گردد كه اطلاعات خویش را وارد سامانه كنند و بعد از تكمیل اطلاعات طرح اجرایی می گردد.




1396/12/07
16:55:00
5.0 / 5
4391
تگهای خبر: ثبت , حمل و نقل , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری