97 سالی خوب برای تولید برق از زباله

شهردار تهران: پرونده زباله سوز و تولید برق بسته نشده است

شهردار تهران: پرونده زباله سوز و تولید برق بسته نشده است

فقط سفر: شهردار تهران با اشاره به اینكه پرونده زباله سوز و تولید برق بسته نیست، ابراز امیدواری كرد كه در سال ۹۷ اتفاق خوبی در این زمینه رخ دهد.


محمد علی نجفی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام راه اندازی زباله سوز و تولید برق از زباله در تهران اظهار داشت: فرایند مناقصه تهیه شده و شرایط اعلام شده و شركت های بین الملی و نمایندگانش در تهران در صورت تمایل می توانند برای تولید زباله سوز و فرایند استخراج برق از زباله پیشنهادات خویش را عرضه كنند.
وی با اشاره به اینكه در این زمینه با یك شركت كره ای از قبل صحبت شده بود و در سفری كه به تازگی به كره داشتم با هیات مدیره شركت مذكور، دیدار كردم اظهار داشت: این رایزنی ها به مرحله عقد قرار داد هم رسیده اما متاسفانه شركت مقابل، شرایط جدیدی را پس از آنكه به مرحله عقدقرار داد رسیدیم، مطرح كرد كه مورد قبول ما نبود.
نجفی اضافه كرد: شركت كره ای در مرحله عقد قرارداد، شرایط جدیدی در مورد میزان سال های استفاده از محل تولید برق و... مطرح كرد كه ما آن را نپذیرفتیم.
شهردار تهران با اشاره به اینكه بحث زباله سوز و تولید برق از زباله در دستور كار است ادامه داد: با شركت های داخلی، آسیایی و اروپایی در این زمینه صحبت خواهیم كرد كه در مناقصه شركت نمایند چراكه پرونده زباله سوز و تولید برق بسته نیست.
وی با اشاره به اینكه امیدواریم سال ۹۷ ؛ اتفاق خوبی در این زمینه رخ دهد اظهار داشت: امید است در سال جدید پیمانكار مشخص شود اما دقت داشته باشید تا نتیجه و بهره برداری برق از زباله، ۲۶ ماه زمان لازم است و پس از انتخاب پیمانكار تولید برق از زباله و تولید زباله سوز رخ می دهد.



1396/11/23
14:19:35
5.0 / 5
5105
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری