توسعه فروش آنلاین محصولات میادین میوه و تره بار در تهران
به گزارش فقط سفر، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران از توسعه فروش آنلاین محصولات میادین میوه و تره بار اطلاع داد.
مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با گزارشگر خبرگزاری مهر، درباره ی توسعه فروش آنلاین محصولات تره بار اظهار داشت: شهردار تهران تأکید ویژه ای بر کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر تهران داشته اند و هدف ما این است که شهروندان عزیز بدون زحمت و رفت وآمد بتوانند مایحتاج خودرا با کرامت، عزت و احترام در منزل تحویل بگیرند. وی ادامه داد: تلاشهای گسترده ای صورت گرفته و خوشبختانه اکنون حدود ۹۰ درصد مناطق شهر تهران زیر پوشش سامانه شهرزاد قرار دارند و مردم می توانند تمامی کالاهایی که در بازارها و میادین تره بار عرضه می شود را بوسیله این سامانه سفارش دهند. بختیاری زاده با اشاره به مشکلات اولیه سامانه اظهار داشت: خیلی از معضلات و مشکلات سامانه در این زمان برطرف شده و بازهم در کوشش برای بهبود بیشتر هستیم. اکنون وضعیت سامانه شهرزاد خیلی بهتر شده است و حتی خود من نیز گاهی اوقات برای منزل سفارش می دهم. ایشان سپس به کیفیت خدمات اشاره نمود و اظهار داشت: از نظر زمان تحویل و نوع بسته بندی، شرایط بهبود یافته و باز هم در صدد رفع مشکلات باقیمانده هستیم. مدیرعامل سازمان میادین با بیان استقبال مناسب مردم از این سامانه اشاره کرد: امیدواریم روزی برسد که بخش عمده ای از کالای عرضه شده در شهر تهران بوسیله سامانه شهرزاد به دست مردم برسد. او در آخر به مسئله قیمت گذاری اشاره نمود و اظهار داشت: قیمت های ارایه شده در بخش تره بار واقعی و منصفانه است و تخفیف های کاذب ارایه نمی گردد. این مورد سبب شده که نرخها شفاف و قابل اعتماد باشند. بطور خلاصه وی در آخر به مسئله قیمت گذاری اشاره نمود و عنوان کرد: قیمت های ارائه شده در بخش تره بار واقعی و منصفانه است و تخفیف های کاذب ارائه نمی گردد. این مورد سبب شده که نرخها شفاف و قابل اعتماد باشند.
منبع: فقط سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب