كاهش آلودگی هوای شهرهای صنعتی، بارش باران در تهران

كاهش آلودگی هوای شهرهای صنعتی، بارش باران در تهران

فقط سفر: مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از احتمال كاهش نسبی غلظت آلاینده ها شهرهای بزرگ و صنعتی اطلاع داد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (۱۸ بهمن ماه) با عبور موجی از طراز میانی جو در سواحل شمالی كشور، دامنه های البرز مركزی و شرقی، بخش هایی از شمال شرق كشور، دامنه های زاگرس جنوبی و مركزی و بخش هایی از استان كرمان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراكنده و كاهش نسبی دما پیش بینی می گردد كه پیامد آن در شهرهای بزرگ و صنعتی كاهش نسبی غلظت آلاینده ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این شرایط در روز پنجشنبه (۱۹ بهمن ماه) علاوه بر این مناطق برای بخش هایی از استان هرمزگان هم حاكم خواهد بود. در روز جمعه (۲۰ بهمن ماه) برای بخش هایی از شمال شرق و استان كرمان افزایش ابر، بارش پراكنده و وزش باد پیش بینی می گردد.

وظیفه در انتها به وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده اشاره و اظهار نمود: آسمان پایتخت فردا (۱۹ بهمن ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراكنده پیش بینی می گردد و بیشترین و كمترین دمای تهران در این روز بین ۹ و ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. همینطور آسمان تهران (جمعه ۲۰ بهمن ماه) قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و كمینه دمای ۹ و ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.




1396/11/18
12:59:36
5.0 / 5
4903
تگهای خبر: شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
فقط سفر

onlytravel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فقط سفر محفوظ است

فقط سفر

سفر و گردشگری